Friday, February 4, 2011

bace dulu..

shuh..shuh..!!
waa...suda banyak tikus menternak kat entry aku..!!
abis daa sume story mory aku ni..
hahaha..
1stly..HALOO readers..
hahaha..
lpe plak lgy 1..
ASSALAMUALAIKUM w.b.t
suda lame aku xupdate ini entry la..
suda banyak punya cerita la..
naek sem baru..keja banyak..life pn makin sibuk la..
padahal aku sendir yg wat2 sebok..!!hehe..
urm cerite dunie skang..
rusuhan berlaku kat Mesir ye..
urm doakan keselamatan org2 disana..
utk org yg kat Mesir expecially Take Care ur Self..
utk semua la..xkira yg aku knal o xknal..
tpi org yg aku knl 2 nk la jgak dlm keadaan sihat2
AMIINN..
ok berbalik kepada cerita sebenar..haha..aku da masuk sem 4..ish2..suda tue rpenye aku ni..urm seda pn...Oh 2*...why u come in my life..??haha..mne de org tg makin mude kn..??pe la minah ni membebel2..ok2 mksudnye adik beradik aku sume da angke 2*..??hohoho..ble aku mau dpt abg ipar sama kakak ipar ni..??xkn aku plak yg nk kawen dlu plak..haha..sgt2 melampau..mau xkne.pancung kepale aku sama itu Pak Kadir la..
hahaha..sory ayah..bergurau saje..;))..
ok semester 4 ni bgy aku sgt2 la best kan..bukn sebab ape..tpi sebab da setngah aku belajar..xlme lgy da nk Graduate..suda kerja..pegang duet sndri..dpt kete idaman aku..hehe..
yg penting dpt bahagikan family aku...Insyaallah..:)
dan mcm 2 la bahagianye bdak2 klas aku untuk sem ni...
syg korng la beb..


ok2 ni sebahagian je ok..
de lgy banyak..
tpi t la kau continue..
hehehe..
daa


No comments: